You are currently viewing Besplatan kurs računovodstva putem Zavoda za zapošljavanje FBiH

Besplatan kurs računovodstva putem Zavoda za zapošljavanje FBiH

  • Post author:
  • Post category:Edukacija

Cilj programa “Obuka za tržište rada 2024” kojeg implementira Federalni Zavod za zapošljavanje je uključiti najmanje 800 nezaposlenih osoba prijavljenih na evidenciju nezaposlenih u Federaciji BiH u programe obuke, a kako bi stekli dodatna znanja i vještine i povećali svoju
zapošljivost.

Programom će biti obuhvaćene nezaposlene osobe bez obzira na radno iskustvo, spol, dob i stepen obrazovanja, prijavljene na evidenciji nezaposlenih u Federaciji BiH, najmanje jedan (1) dan prije podnošenja prijave za sufinansiranjem obuke, koje imaju izrađen individualni plan zapošljavanja (IPZ).

U okviru računovodstvene agencije NEXO d.o.o. možete aplicirati na jedan od četiri sljedeća kursa:

  1. Osnove računovodstva
  2. Napredno računovodstvo
  3. Vođenje knjiga samostalnih poduzetnika (obrtnika)
  4. Pantheon edukacija

Edukacija za vođenje poslovnih knjiga se sastoji iz 11 modula, sa ukupno 50 časova, u trajanju od 11 sedmica.

Moduli:

  1. FINANSIJSKO KNJIGOVODSTVO (stalna sredstva, tekuća sredstva, troškovi, obračun plaća, obaveze, kapital, prihodi, rashodi, obračun finansijskog rezultata)
  2. MATERIJALNO KNJIGOVODSTVO (nabavka materijala, uvoz, kalkulacija, trošak materijala, ulaz – izlaz materijala)
  3. PLATE I NAKNADE, AUTORSKI UGOVORI I UGOVORI O DJELU (Porezna kartica, Obračun plate i izrada specifikacija, popuna virmana za plaćanje plata i doprinosa, Obračun autorskih ugovora i ugovora o djelu i izrada specifikacija, knjiženje obračuna i isplate plaće i doprinosa)
  4. TRGOVAČKO (ROBNO) KNJIGOVODSTVO (nabavka robe, uvoz, maloprodajna kalkulacija, prodaja robe)
  5. BLAGAJNIČKO POSLOVANJE (naplata, isplata, blagajnički izvještaj/blagajnički dnevnik)
  6. PDV EVIDENCIJE (KUF, KIF i PDV prijava, elektronsko dostavljanje KUF i KIF),
  7. ZAKLJUČNA KNJIŽENJA I OBRAČUN FINANSIJSKOG REZULTATA
  8. FINANSIJSKI IZVJEŠTAJI (bilans stanja, bilans uspjeha, izvještaj o novčanim tokovima, izvještaj o promjenama na kapitalu i zabilješke uz finansijske izvještaje).
  9. POSLOVNE KNJIGE PODUZETNIKA I OBRTNIKA ( Knjiga prihoda  rashoda- KPR, Knjiga prometa -KP, Popisna lista dugotrajne imovine -PLDI, Evidencija o potraživanjima i obavezama-EPO)
  10. OBRAČUN POREZA NA DOHODAK PODUZETNIKA I GRAĐANA (sačinjavanje godišnje prijave poreza na dohodak građana i obrtnika kroz aplikativni program, sa prilozima)
  11. OBRAČUN POREZA NA DOBIT PREDUZEĆA (sačinjavanje  poreznog bilansa i prijave poreza na dobit kroz aplikativni program na osnovu Bruto bilansa).



Više informacija na 061 324 599 i putem e-maila info@nexo.ba.

Molim Vas da ovu informaciju proslijedite mlađim kolegicama i kolegama,  kojima su potrebna praktična znanja i vještine za vođenje poslovnih knjiga privrednih društava i obrtnika.